reklama

V práčke

Ten náraz ohromne zabolel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Už ako mrňavého drobca ma fascinovali práčkys veľkým otáčavým bubnom, s takým tým ponorkovým okienkom na boku.  Presedela som pred našou starou práčkou hodiny ( vďaka svojim rozmerom som presedelapár hodín aj v nej). A sledovala som, ako sa ten obrovský kolos točí a vrtí. A okienkom -ním práčka na mňa pozerala ( niečo ako Božie oko). Vydávala rytmický tlkot natri doby ( v tých časoch sa zrejme začala moja vášeň pre bicie nástroje).A šaty- raz sú hore, a razdole. Občas gombík ( alebo zabudnuté kľúče) narazili na plechový bubon,a mňa tento náraz ohromne zabolel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz som už veľký drobec. A mámepráčku, v ktorej nevidím na šaty. Alepredsa- zrazu som sa stala súčasťou jednej veľkej práčky. Raz ste hore,a raz dole. Vydávate rytmický tlkot. A občas, ako zabudnutí, niekdenarazíte. A tento náraz Vás ohromne zabolí. 

Gabriela Masaryková

Gabriela Masaryková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem ako, ale viem - ČO chcem povedať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu