reklama

Myšlienka a prach

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Sedím si na okne, moje telo jemne prevísa cez jeho okraj,nakláňa sa do hĺbky. Pohadzujem si myšlienku...jemne, nechcem ju  provokovať...začula som tiché klopanie nadvere. Obrovskými rukami. Mocnými. V ružových čižmách hojdám nohami.Otváram. Nedýcham, vidím. Stojí rovno oproti mne. Dych mi obväzuje hrdlo a vánokchce vnútiť pľúcam vzduch. Zdvihla ruky. Vysoko nad hlavu...nad moju...vždy somvedela, že raz príde. Ale že bude vyzerať práve takto...Nič čierne, ničreálne...reálneho sa človek nebojí...má strach z  toho, že to čo vidí, nemusí byť ,,tak docela“ skutočné.Podávam jej prach...presne takto to chcem. Zrejme sa usmieva- počuť jej vnútrochvejúce sa pod ľahkosťou toho, čo už vedela.. Nech je to  rýchlo. V ružových čižmách ležím. A nanich prach...Presne takto to chcem. Jediná myšlienka...Tak predsa sa mi jupodarilo provokovať.

Gabriela Masaryková

Gabriela Masaryková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem ako, ale viem - ČO chcem povedať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu