reklama

Len tak narýchlo

len tak rýchlo..všetko...nikto necíti presne tú istú farbu depky....a predsa ju má každý..občas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Len tak narýchlo. Píšem opretá z druhej strany stoličky, ťukám dvoma prstami ,lebo viacerými neviem.Bolí ma chrbtica. Toto bude len tak, aby sa nezabudlo, že i smutné chvíľky majú svoju chuť. Snažím sa tu teda jednu zadržať za nohu, nepustím ju i keby som jej mala zlomiť zips na topánke. Si ďaleko. A dopila som posledný šumivý celaskon, ktorý dvíha moje sánky, ktorý mi rozbúcha srdce až k infarktu. Vieš videla som tie fotky. Pripadám si strašne. A oni ma začnú porovnávať, rovno tu predo mnou. A k tomu tá skúška z geomorfológie. Nemám čas. Nemám už ani nervy. Smutná chvíľka, ľúbim ťa. Ako labyrint vytvorený z dier v syre. Ako priveľký obal na mrňavý cukrík. Tak krásne zbytočná....len tak narýchlo...aby sa nezabudlo...

Gabriela Masaryková

Gabriela Masaryková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem ako, ale viem - ČO chcem povedať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu