reklama

Mier a niečo podobné

Minule v kostole mi prišlo niečo veľmi vtipné...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Minule v kostole mi prišlo niečo veľmi vtipné...vrajBRATIA a SESTRY....no tak to ďakujem, to sme teda pekná rodina... keďvidím ako môj ,,brat“ vyjde  pred kostola tresne svojmu ,,bratovi“ jednu cez hubu, až tomu ,,chúďatku“ vypadnecigareta. A predsa. Večer sa konala u bratranca oslava. Taká malárodinná... A predstavte si, fakt sa mi v ten večer narodilbrat...Práve vo chvíli, keď sme s oslávencom šľahali kokteil, a naše pohybyboli dokonale synchronizované. Ľavá ruka mlieko, pravá ruka pohár. Paráda. A žebratranec!!! Povedali sme si teda, si moja sestra a som tvoj brat... A odvtedymám brata. Takého, akého som vždy chcela ( ktoré malé dievčatko nechce veľkéhobrata)...a tak mi tá myšlienka, BRATIA a SESTRY odrazu neprišla až takáabsurdná.  Načo budem písať viac... viete o čom hovorím...svetovýmier a podobné cliché...

Gabriela Masaryková

Gabriela Masaryková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem ako, ale viem - ČO chcem povedať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu